Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

73 days to go ...

Kategori: Fitnesszilla

Dagens träning gick bättre än förväntat. Alla mål jag satt upp för att utföra idag hann jag med. Blev ca 1 & 1/2 timme styrketräning idag. Testa även löpträningen. Har nu ökat till 2 km på utsatt tid, och medelhastigheten har ökat från 7,5 till 7,7, alltså en förbättring. Känns jätte bra om man tänker på att jag inte kommit i väg till gymmet på 4 veckor:)

Hann med en promenad nu på kväll ingen också - Alltid rogivande när man får gå och rensa bort tankar & stress.

Dagens PLUS;
Vågen visade -3 kg
Resultat börjar komma
Motivationen är på topp

Dagens MINUS;
Konstig smärta bak i höften
Sömnrytmen är lite skev

Summan av dagen är bra. Jag hoppas det håller i sig med motivation tills dag 0 !! Fast får påminna mig om att ta små små steg istället för stora kliv emot målet. Risken är att jag tar ut mig och snubblar på näsan vid mållinjen!

Keso med banan & en kopp te, innan stört dykning ner i sängen!

Kommentarer

  • anneli säger:

    Det låter superbra, tack för det!

    en fråga, har du några träningstips eller träningsformer du skulle vilja dela med dig? :)

    2011-05-24 | 08:43:59
    Bloggadress: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här: