Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

71 days to go ...

Kategori: Fitnesszilla

Ännu en bra dag! Kom iväg till gymmet idag också, imponerad för idag kändes de som en dag där det är full rulle. Känns alltid bra när man priotierar rätt och verkligen tar sig tid. Dock blev det ingen löpning men en timme styrka är ju inte så illa pinkat;)

Har fått någon dille på smörstekta färska champinjoner. Blev en omelett på det, och ibland undrar jag om det inte är kock som är min dolda talat som jag borde ta fram och utveckla. Är sällan ens egen mat gör en svimfärdig för den är så god. Och tydligen lyckas jag klubba mig själv när jag improviserar. Har nog gått efter recept så få gånger att jag kan räkna upp det på en hand.

Ska peppa mig själv att ta mig vidare i träningen. Har beslutat att även fredag - inte bara lördag - blir vilodag. Vet inte hur jag ska hinna med allt som ska göras på fredagen annars. Och gå upp runt 6 för att verkligen hinna med allt är inte att tänka på. Då kommer jag ju somna på middagen senare på kvällen. Det går ju inte!

Dagens PLUS;
Att priotieringen blir rätt

Dagens MINUS;
Att tid för löpning inte fanns

Som alltid så är det bara att tåga på framåt! Jag fixar detta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: