Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

70 days to go ...

Kategori: Fitnesszilla

Dagens träning gick finemang ska ni veta! Avverka 1 & 1/2 timme och avsluta med intervall löpning i 20 minuter och såg ut så att spring 2 min & vila 1 min. Gick bra måste jag säga - ser ju resultat att jag kommer längre och längre för varje gång:))

Dagens PLUS;
Att det blev en 4:e dag med träning

Dagens MINUS;
Att jag priotera vin och mys i stället för sömn!

Har lite tränings ångest inför i morgon - det kommer ju inte finnas tid alls och när tempot är uppe så känns det illa att inte komma iväg. Men nya tag på söndag - då är det inget planerat. (ännu säg)

Man får vara stolt för det lilla - jag sliter så det sprutar svett om mig så faan att man tar en "liten" vila på 2 dagar nu! Har ju roligare saker för mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: