Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Tränings kryp

Kategori: Fitnesszilla

Nu vill jag träna! En vecka utan att ha gjort ett skit för att forma kroppen och det fullkomligt kryper i mig! Vill inte starta fören näsan är helt frisk - vet sen tidigare att det bara resulterar i att det tar omtag om jag börjar för tidigt! Hela våren har varit så här; 2 veckors träning, 1 veckas sjukdom slår aldrig fel heller. Så nu ska det inte stressas in i det för tidigt fast jag vill!

Kanske ta en tur i spåret sen, dumt och chansa men känner att kroppen måste få skaka av sig myrorna som invarderat kroppen efter så lång tid av slapphet. Och det är inte lika ansträngande som om jag skulle ta ett styrkepass på gymmet. Det skiljer mycket i tid också så får hoppas att jag inte förvärrar något bara!

Så jäkla trisst när man har motivationen men inte en frisk kropp. Hoppas inte det hinner vända innan jag är frisk. För jag ska vara med i tävlingen hela vägen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: