Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Synrubbning

Kategori: Allmänt

Haha riktigt illa när glasögonen är på och läser helt galet!
Nya glasögon vore bra - haft dessa i lite över ett år så egentligen behöver jag inte nya än. Är ju inte super billigt! Men saknar mina svarta - vart tog de vägen?! - så kommer väll åka på att köpa nya för dyra pengar. De gamla kostade 3300:- och det svider när jag tänker på att de är borta! Och inte en susning har jag om vart jag kan lagt/glömt/slängt dem! :(

Är jätte störigt när man har saker NÅGONSTANS och man saknar dem!
Och att minnet sviker vart man gör av saker - ännu värre! Åldern som gör sig påmind?! ;)

Kommentarer

  • anneli säger:

    Absolut, jag uppskattar dom ljusare tiderna mycket mera :) samt om vi inte hade dåliga perioder, hur ska vi då veta vad som är bra?

    2011-06-09 | 17:57:40
    Bloggadress: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här: