Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Strawberry Recovery

Kategori: Allmänt

img_3413 (MMS)

Kört 75 minuter spinningpulse & det känns grymt bra! Märkte av att både kondis och uthålligheten förbättrat jämfört med första passet 75 minuter för någon månad sen! Resultat gillas! Testade även gainomax strawberry som jag fått tips om att den ska vara godast! Mjaaa, tycker nog inte det. Lite för söt för min smak så vanilj & blåbär går före. Finns chocklad också om jag inte minns fel?! Sen finns det inga fler att testa va?! Tydligen kommit gainomax bars, måste testas också. Mättnads känslan varar ju längre om man tuggar och inte bara dricker. Och kände av att det tog tid innan jag kom hem. Lite halft vissen blev kroppen & magen skrek "MAT". Jävligt nöjd med min insats idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: