Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Stackars

Kategori: Allmänt

Springer runt, eller har sprungit klart så rätt blir; har sprungit runt som en yr höna och konstigt nog verkar det som de gick undan för allt är klart. Dock kan jag göra mer - men blir lite kinkig för ingen hade gjort det åt mig, så varför ska jag slita ut mig i förväg? ;)

Har varit som varit natzi-kärringen nu på morgonen - stackars mina stjärnor på jobbet! Men det här med öronvärk är inte att leka med, och turen är tydligen på min sida idag. Inte bara att morgon arbetet gick smidigt och galant - jag kom fram till läkaren på 3 min på första försöket! Så nu har man lyckats skaffa sig en tid för att kolla in vad problemet är! Wiooo. Sen kanske det inte är det mest rockiga stället att "catcha up" på.
Men alla ställen är bra, förutom de dåliga ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: