Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Fina naglar

Kategori: Allmänt

Inför i morgon är ett måste! Knalligt orange blir fint till min blåa långklänning som jag tänkte bära i morgon. Ser fram emot morgondagen, kommer vara nykter då det är jag som kör för den bästa midsommardagen ever! Tänkte att jag skulle packa ner löpkläderna bara för att förtydliga ytterligare på lördagsmorgonen när alla ligger och är bakis, att jag är bäst! Hehe, tror deras ångest ökar när jag kommer tillbaka efter en runda! Lite ska de plågas de jävlarna när de fått sitt roliga och inte jag! ;)

Bakat en smarrig tårta som blev ca 10 cm hög, haha. Men tror den kommer uppskattas lika mycket för det! Ska försöka hinna med och göra en krans innan vi åker i morgon men kommer säkert ha tusen saker att göra som alltid:)

Ska packa det sista nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: