Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Det tar tid!

Kategori: Fitnesszilla

Natt ångesten har krupit fram och gör mig galen! Myrornas krig i kroppen. Är tur att ingen delar säng med mig, den skulle ju ha blivit spritt språngande galen av allt vändande hit och dit. Hehe. Skämt åt sido så måste jag sova, och bara för det är ett måste så sker det inte! Har lite dåligt samvete för jag varit sjuk och inte varit iväg på länge och rört på mig! Det blir ju som en drog när man kommer in i det! Träna träna träna! Bojkotta vågen är nästa projekt. Ren skär ångest - ser på kroppen att det ger resultat av träningen. Önskar vågen kunde visa neråt den med. Fast jag är på det hela klara att vågen aldrig kommer visa samma vikt som innan - inte så mycket tid som läggs på att träna och bygga muskler. Musklerna väger ju mer än fett så det säger ju sig själv. Men ändå - det är så jävla psykiskt det där!

Känns lite bättre och fått ventilera ut lite av det som rör sig i skallen, fast det kanske inte är begripligt för någon annan! Åh, gör mig sällskap någon och prata mig trött, hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: