Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Bulle i ugnen ...

Kategori: Allmänt

Eller gravid med rätt ord! Är en bra beskrivning för hur jag ser ut nu efter en myskväll med tacos! Att man aldrig lär sig? Är ju SÅ gott, skulle äta det jämt om jag fick! Hehe.

Idag kom snoriga näsan fram. Inte känt något under dessa dagarna, hade hopp om att slippa snoret. Men nej! Skiten trilla in som en beställning på posten i morse! Igen täppt och jobba är ingen höjdare! Men stod ut och tjäna några kronor. Ingen feber idag så tur det. Och tecken på att de kanske är borta tills i morgon? :) Hehe, ska i alla fall preparera näsan med nässpray så jag får och kan träna i morgon. Är jävligt trött på detta att bli sjuk så fort träningen kommer igång! Nu ska jag bli frisk!

Mår för övrigt sådär! Inte bara snuva som spökar utan en hjärna som går på högvarv! Det är bra ibland och vara tänkare - och ibland inte! Nu inte! Känner att en del av energin läggs på tankar rörande sånt som inte går att påverka just nu! Fast jag vill kunna påverka så det kommer ur vägen - så vi kommer framåt med livet. Aja, that's life I guess.

Ska kolla priser & datum för hurtigruten nu, ska försöka klämma in det också under sommaren. Fick förfrågan om att bli med på en semester resa om en månad - jävligt sugen, och jag drar om inte dessa saker som jag inte kan påverka har löst sig så som det är tänkt. Kommer bli rejält nere annars! Hehe. Tar alltid ut i förskott, dock blir ju inte besvikelsen så stor men lyckan desto större.

Prisjakt & nässpray missbruk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: