Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Bara ben

Kategori: Fitnesszilla

Det jag gillar mest med sommaren - förutom sol, värme och allt de andra som hör sommaren till - är bara ben. Ett bra sätt att känna frihet. Älskar att gå runt i shorts, kjolar & klänningar och visa upp mina spiror. Speciellt när de fått färg, hehe. Enda nackdelen denna sommar är all den vikt jag lagt på mig - men försöker tänka positivt - det är S O M M A R och det SKA vara bara ben då!

Och den viktigaste delen för mig att ha i form är faktiskt benen! Magen, rumpan, armar kvittar eller det blir en bonus om de formas och blir mer trimmade utav träningen, för det är ett par snygga spiror som får en karl att falla för en ;) Så i all koncentration gällande träningen ligger mina ben i fokus för jag vill kunna ha BARA BEN hela sommaren!


En bild på ena benet kan jag ju bju på för att förtydliga - BARA BEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: