Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Stolt som en tupp

Kategori: Allmänt

Helgen har rusat förbi i en rasande fart. Fredag jobbade jag och sen barnvakt åt syrrans unge. Lördagen blev det mer barnvakt då syrran och M skulle ner till jul på Liseberg.

Jag och lillfisa åkte till stan och gjorde lite ärenden - fy vad folk! Sen fick L & M besök av oss. Lillfisa vart lite blyg då det fanns en liten tjej till där. Kul och se hur hon blev.

Väl hemma igen så busa lillfisa och jag och mitt upp i allt så går hon!! tog ett tag innan det koppla att hon faktiskt gick framåt och inte bara stod och trampa på stället som hon brukar. Åh så stolt jag vart då!!

Vet vart jag ska lämna mina barn för uppfostran när det gäller läggning och dyl. Ungen bryr sig inte det minsta. La henne ca 10 min innan L & M kom ut för film kväll. Och det märktes inte att det var en unge i huset. Så det har syrran lyckats med båda barnen för man kan ha fest, dammsuga haha ja i princip göra vad som helst som innebär ljud och barnen sover vidare utan problem.

Ligger hemma nu i soffan. Fick sova hemma i natt i min egen säng. Så skönt! Men stackars liten katt som fått i sig råttgift eller dyl och inte vill äta eller dricka och spytt har han gjort med. Men verkar piggare nu än i natt när jag kom hem. Usch gör så ont i en när man inte kan göra något för att underlätta för de små liven!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: