Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

GOD JUL

Kategori: Allmänt

Hej på er. Har ni haft en bra kväll?

Kvällen för oss har varit kanoners. Alla samlade hemma hos J för uppesittarkväll med mat, godis och annat gott gott (drickbart). Blev bara en liiiiten whisky för min del. Ingen större känsla för att ha baksmälla på jobbet. Jobbar 8-20.30 så lite fräsch vill man vara. Speciellt då det är jul.

Just ja, jag vann julklappen som gick till den som klura ut hur den hemliga lådan öppnades. 5 stk testa innan mig, tog mig 3 sekunder och få upp den. Gissa om jag var rätt nöjd! Haha! :)

Slänger även in en bild på nya kökslampan - såååååååå nöjd!

Nu blir det seriöst sängen, kl ringer 06.00 - :(

GOD JUL på er godingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: